Grull's Lair Taktyka

High King Maulgar Opis :

HKM jest to grupowy Boss składający się z 5 ogrów :


Faza 1: 100% życia
Obrażenia zadawane z ataku mele : 12000 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.
Nie zadaje obrażeń od magii.
Co pewien czas używa Arcing Smash : 10000-24000 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.
Co pewien czas używa Mighty Blow : 12000-22000 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.

Faza 2: 50% życia.
Wchodzi w Enrage : Wyrzucając swoją broń z rąk. Zwiększa się jego szybkość ataku ale zadaje mniejsze obrażenia. Jest bardziej podany na ataki ze spelli.
Co 40-50 sekund używa Feara obszarowego trwającego 8 sekund.
Co pewien czas używa Charge : Main tank traci aggro. King szarżuje na losowo wybraną osobe zadjąc jej dmg i odrzucając do tylu.

Przez całą walkę:
Co pewien czas używa Whirlwind: 14000 dmg na sekundę przy 0% redukcji na fizyczne. Przemieszcza się 50% wolniej podczas obrotów.


Krosh Firehand


Nie zadaje obrażen z mele ataku.
Przez całą walkę rzuca co 3 sekundy Greater Fireball : 8550 9450 dmg od ognia na cel z najwyższym aggro. Czar ten ignoruje odporności na ogień.
Co pewien czas rzuca na siebie Fire Ward Shield : 75% redukcji na obrażenia od ognia.
Co 10-15 sekund rzuca Blast Wave : zadaje 6013-6987 dmg od ognia wszystkim w obrębie 20 yardów.


Olm the Summoner

Obrażenia zadawane z ataku mele : 3600 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.
Co 4 sekundy rzuca Dark Decay : Dota zadająca 500 shadow dmg na sekunde. Jest rzucana na cel z najwyższym aggro. Może zostać zdispellowana tylko przez Fellhuntera Olma.
Co pewien czas rzauca Deathcoil : 1750-2250 shadow dmg. Fearuje na 3 sekundy cel z najwyższym aggro. Leczy Olma za 1750-4250.
Co pewien czas przywołuje Wild Fel Stalkera.


Kiggler the Crazed


Obrażenia zadawane z ataku mele : 6000 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.
Co pewien czas rzuca Greater Polymorph: Sheepuje na 10 sekund dowolny cel na swojej Threat liście. Nie da sie dispellować.
Co pewien czas rzuca Lightning Bolt : 1488-2012 nature dmg celowi z najwyższym aggro.
Co pewien czas rzuca Arcane Explosion : zadaje 1750-2250 arcane dmg wszystkim w obrębie 10 yardów i odrzuca ich na daleką odległość do tyłu. Redukuje aggro.
Co pewien czas rzuca Arcane Shock: zadaje 657 to 843 arcane dmg celowi z najwyższym aggro. Ponadto powoduje efekt dissarm i silence na 5 sekund.


Blindeye the Seer


Obrażenia zadawane z ataku mele : 3000 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.
Co pewien czas rzuca Greater Power Word Shield : Tarcza absorbująca 25000dmg. Czyni Blinda niewrażliwym na przerywniki czarowania.
Po każdym Power Word Shield rzuca przez 4 sekundy Prayer of Healing : Leczy 100000 dmg wszystkim 5ciu ogrom.
Co pewien czas rzuca Heal : Leczy 50000 dmg jednemu z 5ciu ogrów. Może być z łatwością przerwany przez dowolne zaklęcie przerywające czarowanie.

High King Maulgar Taktyka na Hellground:

Kolejność zabijania : Kiggler the Crazed -> Olm the Summoner -> Kiggler the Crazed -> Krosh Firehand -> Blindeye the Seer -> High King Maulgar. (Krosha zabijają tylko ranged DPS. Dlatego w tym czasie mele może zabijać Blindeye the Seer).

Robota Main Tanka [Tankuje HKM]: Szybkie nabijanie Threata by nie zostać przeagrowanym przez mocne czary healujące które generują dość dużą ilość Threata. Osłabianie HKMa za pomocą Demoralizing Shouta/Roara oraz Thunder Clapa. Podczas Whirlwinda odsuwanie się od HKM by niedostawać zbędnego dmg nie narażając przy tym reszty raidu.

Robota Maga Tanka [Tankuje Crosha]: Spam Frostbolta w Krosha. Konsekwenty spellsteal Fire Ward Shielda. Posiadanie 10.000 życia minimum i ~100 spellhita. W razie konieczności użycie fire warda/mana shielda/ice barriery/counterspella oraz ice bloka gdy spellsteal zostanie zresistowany lub gdy mag jest bliski śmierci.

Robota Druida tanka [Tankuje Kigglera] : Tankowanie Kigglera odciągając go przy tym od reszty raidu. Używanie Demoralizing Roara w celu osłabienia fizycznych ataków szamana.

Robota Warlocków : Rzucenie Curse of Tongues na wszystkie 4 ogry oprocz HKMa. Enslave oraz Banish przywolywanych Wild Fel Stalkerów. Dpsowanie atkualnie bitego ogra.

Robota Dpsów posiadających przerywniki czarowania : Nie dopuszczenie do rzucenia jakiegokolwiek czaru leczącego przez Blinda.

Robota Healerów : Nie oszczedzajcie many - nie używać tanich czarów leczących jeżeli wasz tank posiada mniej niż 80% życia. Spam heala na Main tanka oraz Mage tanka.

Robota Priesta : Konsekwentne rzucanie Fear Warda na tanka, który tankuje Olma oraz buffowanie go Shadow Protection.

Kiedy Kiggler zostanie zabity automatycznie druid healer, który leczył wcześniej tanka Kigglera idzie leczyć Maga tanka.
Kiedy Olm zostanie zabity automatycznie healer, który leczył wcześniej tanka Olma idzie leczyć Main tanka.
Kiedy Olm zostanie zabity raid musi zabić jego Wild Fel Stalkery. Potem może zacząć zabijać Krosha i Blinda.
Podczas bicia HKM mele dps musi pamiętać o szybkim uciekaniu przed Whirlwindem.

Uwagi:
Do zabicia HKMa potrzeba:
7 healerów : 5-6 dowolnych healerów i 1-2 resto druidów.
4 tanków : 2 dowolnych tanków, 1 druida tanka, 1 maga tanka.
14 Dpsów:
6-8 ranged dps (W tym 2-3 Warlocków).
5-6 mele dpsów (W tym 1 offtanka na Blinda).
Maga lub paladyna do pullowania.

Main tanka musi leczyć 3 healerów najmocniejszymi zaklęciami leczącymi.
Maga tanka musi leczyć 1-2 healerów najmocniejszymi zaklęciami leczącymi.
Druida tanka musi leczyć co najmniej jeden resto druid w Tree formie.

High King Maulgar Pull :

Pullujemy za pomocą ice blocka maga lub bańki paladyńskiej.
Po pullu tanki muszą szybko złapać swoje targety oraz przyprowadzić je do miejsca gdzie powinny być tankowane.

Gruul the Dragonkiller Opis :



Gruul the Dragonkiller jest to finałowy boss raidu Gruul's Lair.

Przez całą walkę:
Obrażenia zadawane z ataku mele : 6000-8000 dmg przy 0% redukcji na fizyczne.
Nie zadaje obrażeń od magii.
Co 30 sekund używa Growth : Buff wzmacniający DMG Gruula o 15%. Buff ten trwa do śmierci Gruula i może się zumować do 30 razy. Co 20 sekund używa Hurtful Strike : 12350-13650 dmg przy 0% redukcji na fizyczne. Atak ten otrzymuje gracz na 2gim miejscu w Threatliście.
Co pewien czas używa Reverberation : Powoduje efekt Silence na 4 sekundy uniemożliwając rzucanie czarów przez wszystkie osoby w raidzie.
Co pewien czas rzuca na wybraną osobe Cave In : Spadające kamienie które ranią obszarowo wszystkie pobliskie cele zadjąc 900dmg/sek.

Od rozpoczęcia walki z Bossem mniej wiecej na :
0:35 sekundzie
2:50 minucie
5:05 minucie
7:20 minucie
9:35 minucie
Gruul używa swoich specjalnych umiejętności :
Najpierw robi Ground Slam co powoduję że każdy członek Raidu leci w powietrze w losowym kierunku na odległość 50 yardów.
Następnie po wylądowaniu każdy gracz dostaje debuff Gronn Lord's Grasp który redukuję zdolność ruchu o 20% co sekundę.
Po 5 sekundach Gruul rzuca na każdego członka raidu efekt unieruchomienia Stoned.
Po efekcie Stoned nastepuję po około 2 sekundach Shatter :
#Gracze którzy stoją ponad 20 yardów od siebie dostają 0 dmg.
#Gracze którzy stoją około 15 yardów od siebie dostają 100-200 dmg.
#Gracze którzy stoją około 13 yardów od siebie dostają 2000-3000 dmg.
#Gracze którzy stoją około 10 yardów od siebie dostają 4000-7000 dmg.
#Gracze którzy stoją około 7 yardów od siebie dostają 6000-10000 dmg.
#Gracze którzy stoją mniej niż 7 yardów od siebie dostają 9000-15000 dmg.

Gruul the Dragonkiller Taktyka:

Do zabicia Gruula potrzeba:
7 healerów : 5-6 dowolnych healerów i 1-2 resto druidów.
2 tanków : Najlepiej Warrior i Druid.
14 Dpsów:
8-9 ranged dps.
5-6 mele dpsów.


Main tanka muszą leczyć wszyscy healerzy praktycznie przez cała walkę. Main tank musi przeżyć !
Co 20 sekund offtank również dostaje Hurtful Strika od Gruula i równiż trzeba go intensywnie wyleczyć nim dostanie kolejny. offtank musi przeżyć !
Praktycznie przed 18 Growthem Gruul musi paść w przeciwnym razie tank może zostać zabity 1 ciosem. Zatem mamy około 9 min na zabicie go.
Wszyscy w raidzie muszą uważać żeby uciec od Cave In. Nie można stać w miejscu jak kamienie spadają wam na głowę !
Druidzi resto oraz Holy Priestci muszą cały czas trzymać Hoty na Tankach by byli oni leczeni podczas Reverberation.
Najlepiej 10 sekund przed Ground Slam/Shatter rozproszyć się po całej sali.
Po wylądowaniu na ziemi po Ground Slamie każdy gracz musi odejść jak najdalej od najbliższych członków raidu.
Healrzy muszą podleczyć osoby które ucierpiały w wyniku Cave In i Shatter.
Po pierwszym Shatterze należy odpalić wszystkie Trinkety/Bloodlusty/Skille z długim cooldownem. Gruul ma wtedy zostać zalany falą dmgu i powinien mieć mniej niż 65% życia zanim nastąpi drugi Shatter.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz